Reklamacija

Na proizvode kupljene na sajtu Pivskiset.rs potrošač može da izjavi reklamaciju elektronskim putem preko mail-a office@pivskiset.rs, kao i telefonskim putem na broj 062/413-000. Ovim se ne uskraćuje pravo potrošača da se obrati reklamacijom direktno trgovcu od kojeg je robu kupio.

Uz izjavljenu reklamaciju, potrošač ima obavezu da dostavi dokaz o kupovini (račun, specifikacija porudžbine, potvrda o izvršenom plaćanju) i ukoliko je u mogućnosti dostavlja fotografije reklamiranog proizvoda.Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu nesaobraznosti, garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene, oštećenja pošiljke u transportu i sl. Kada je reč o ostvarivanju prava iz garancije, potrošač može da izjavi reklamaciju trgovcu u roku u kojem je predviđena odgovornost trgovca (prodavca) po osnovu nesaobraznosti, a posle isteka tog roka reklamacija se izjavljuje izdavaocu garancije. Kada potrošač izjavi reklamaciju preko Platforme, Platforma elektronskim putem potvrđuje potrošaču prijem reklamacije odnosno saopštava broj pod kojim je zavedena reklamacija i automatski dostavlja reklamaciju trgovcu.Obaveza je trgovca da na reklamaciju potrošača odgovori u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor trgovca na reklamaciju sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije ukoliko je prihvata. Ukoliko je reklamacija potrošača prihvaćena, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj.

Prilikom obrade podataka o ličnosti potrošača, trgovac postupa u skladu sa propisima kojima se uređuje zaštita podataka o ličnosti.

Trgovac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Rok za rešavanje reklamacije se prekida kada potrošač primi odgovor trgovca na reklamaciju i nastavlja da teče kada trgovac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor trgovca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora trgovca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom trgovca za rešavanje reklamacije.

Način povraćaja sredstava i robe

Reklamacija prihvaćena – u tom slučaju trošak preuzimanja reklamiranog proizvoda snosi trgovac. Ukoliko je reklamacija rešena:

Reklamacija odbijena – u tom slučaju trošak povraćaja reklamiranog proizvoda snosi potrošač.

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, pivskiset.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Amex, Dina i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, pivskiset.rs prodavnica će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.

Povraćaj proizvoda vrši kurirska služba. Rok u kojem potrošač može da se saglasi sa preuzimanjem reklamiranog proizvoda je 15 dana od dana prijema odgovora na reklamaciju. Nakon isteka navedenog roka, trgovac ne odgovaraju za reklamirani proizvod, niti imaju obavezu čuvanja proizvoda.

U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi trgovac. Dakle, ako je reklamacija prihvaćena kao osnovana, trgovac snosi troškove preuzimanja reklamiranog proizvoda od potrošača, dijagnostike nastalog kvara/nedostatka i trošak ponovne dostave novog proizvoda ili opravljenog reklamiranog proizvoda (ako je zahtev potrošača bio opravka).